Lamaran Dari Kami

Segala puji bagi Allah s.w.t selawat dan salam atas RasulNYA, serta keluarga dan sahabat-sahabatnya.

LAMARAN
Lamaran disini bukanlah dengan memberi sebentuk secincin seperti seorang teruna kepada seorang dara. Tapi lamaran disini adalah mengalu-alukan rakan-rakan, sahabat-sahabat di seluruh Legenda Draul Hikmah ini untuk menyumbangkan sebarang idea untuk sebarang aktiviti yang anda berasa ingin lakukan tetapi tidak mempunnyai platfrom.

Disini, kami bersedia untuk membantu atau bekerkasama untuk melakukan aktiviti bersama pelajar-pelajar Legenda. Contohnya, Nur Amina ingin untuk melakukan ekspidisi mendaki gunung dan beliau mempunnyai minat yang mendalam terhadap aktiviti tersebut. Namun, malangnya Nur Amina tidak ada teman yang seminat dengannya. Oleh yang demikian, anda bolehla datang kepada kami dan kita sama-sama membincangklan aktiviti tersebut untuk dilakukan bersama dan mengajak sahabat-sahabat lain untuk menyertainya juga.


IDEA DAN AKTIVITI
Sebarang idea dan aktiviti yang hebat dan kreatif mungkin terfikir oleh anda, tapi tidak terfikir oleh kami. Justeru itu, kami amat mengalu-alukan sekirnaya rakan-rakan sudi untuk berkongsi idea bersama-sama kami.

Dalam masa yang sama, dapatlah kita mengeratkan ukhwah yang sedia ada. Baik ahli PMI yang sudah berdaftar atau belum berdaftar. Jangan segan, jangan malu! Idea-idea anda amatlah kami perlukan. Untuk sebarang perbincangan atau perkongsian idea bolehla menghubungi Saudari Fariha melalui email atau yahoo massenger di: sha_riha@yahoo.com

Sekian. Terima Kasih :)

Oleh:
Lujnah Siasah

No response to “Lamaran Dari Kami”